O zlém černokněžníkovi

06.07.2013 17:58

13. a 14. června 2013 jsme odehráli naši prozatím poslední divadelní hru a oslavili zároveň 10 let existence divadelního kroužku Tyršovadlo na škole. K našemu výročí nám přišla poblahopřát paní ředitelka a oba zástupci ředitele. Nepřišli s prázdnou
a měli pro nás všechny krásné překvapení- nádherný dort, za který ještě jednou děkujeme. Dort vydržel asi tak 15 minut, neboť se opět potvrdilo známé české rčení - Hladový jako herec.

Na fotografie se můžete podívat do Fotogalerie a na záznam představení si klikněte na záložku Video.

TÍMTO PŘEDSTAVENÍM SE LOUČÍME S NAŠIMI DEVÁŤÁKY, KTEŘÍ ODCHÁZEJÍ Z NAŠÍ ŠKOLY A TAKÉ Z DIVADLA. BYLI DLOUHOLETÝMI ČLENY, REKORDNĚ SÁRA SE SVÝMI SEDMI LETY. DĚKUJI VŠEM ZA PRÁCI, KTEROU V KROUŽKU ODVEDLI A VĚŘÍM, ŽE SVÉ UMĚNÍ V ŽIVOTĚ NEJEDNOU ZUŽITKUJÍ. DOUFÁM, ŽE ALESPOŇ NĚKTEŘÍ ZŮSTANOU DIVADLU VĚRNÍ A BUDOU HRÁT
I V JINÝCH SPOLCÍCH A CUCHAT NERVY ZASE JINÝM VEDOUCÍM :) 

PODĚKOVÁNÍ PATŘÍ I PÁŤÁKŮM, KTEŘÍ SICE HRÁLI JEN DVA NEBO TŘI ROKY, ALE ZASLOUŽILI SE O ÚSPĚCHY KROUŽKU TAKÉ.

 

A CO NA TO NAŠI DIVÁCI?

Za názory můžeme poděkovat dětem z 5. B, kteří nelenili a pár slov k našim výkonům spolu s paní učitelkou Gemrotovou napsali. 

 

Jakub J.
Divadlo bylo strašně srandovní. Zajímavé bylo, že se ty tři princezny učily. Myslel jsem, že budou spíš dovádět, než se učit. Moc se mi líbili trpaslíci, čarodějnice a čerti. Vypravěčka uměla moc dobře a hezky vypravovat, služebnictvo bylo legrační. Konec se mi líbil. Když princezny našly svého ztraceného brášku, to mě dojalo.

Kája B.
Divadlo bylo dobré. Nejvíc bylo dobré, když hádali hádanky, které jim černokněžník dával. Také se mi líbilo, jak čerti, ježibaby a trpaslíci pomohli na oplátku princeznám. Princezny měly krásné šaty, i král a královna. Smutné bylo, že se jim ztratil jediný syn Slávek. Fakt dobrá pohádka!!!

Patricie F.
Bylo to pěkné! Nejlepší bylo, jak měli ztraceného bratra a představte si, že ten jejich bratr byl učený u černokněžníka. Kdyby nebylo třech odvážných a chytrých princezen a jejich kamarádů, tak by byl jejich bratr stále ztracen.

David K.
Včerejší divadlo se mi líbilo. Nejvíce se mi líbila scéna z černokněžníkova hradu.

Adam B.
Nejvíce se mi líbilo, když si zlý kouzelník namlouval tři princezny. Také se mi líbilo, když černokněžník začaroval krále a královnu, aby byli hloupí. Škoda, že to bylo krátké. Dávám 100 hvězdiček ze sta:)

Daniel S.
Na divadle se mi líbilo, jak Filip hrál kouzelníka a očaroval rodiče a potom našel svoji rodinu.

Lucie C.
Na pohádce se mi líbilo, když si dávali jídlo z ruky do ruky. Líbilo se mi i jak princezny zatáhly černokněžníka a jak on vykulil ty oči. Líbily se mi i čarodějnice, které hledaly poklad, a taky ty čarodějnice, které neuměly pojmenovat to zvíře, kámen a strom. To bylo nejsrandovnější. A nakonec se mi líbili i čerti, kteří neuměli uhodnout hádanku a princezny musely napovědět. Tato celá pohádka byla suprová.

David K.
Divadlo se mi líbilo. Herci by mohli zahrát show. Nejvíce se mi líbilo, jak černokněžník začaroval celé království.

Denisa O.
Ze včerejšího divadla se mi líbilo, když zlý černokněžník začaroval celé království. Bylo to srandovní všichni zapoměli na princezny. Nejlépe podle mne hrála Žanda Stránská.

Michael M.
V divadle se mi nejvíce líbily princezny. Nebyly zlé. A chtěl bych, aby příští hlavní postavas byla Bibi Oprštěná. (Zde musíme diváka již dopředu zklamat, protože Bibi je v deváté třídě a školu opouští.) 

Filip M.
Líbily se mi všechna představení. Je u nich pořádná sranda. Každá scéna je dobře promyšlená a zábavná.

Natálka B.
Včerejší představení bylo velmi příjemné. V představení hráli velmi příjemní herci. Pohádka pojednávala o tom, jak kouzelník Hrombula unesl královně a králi syna Slávka. Když vyrostl, pověřil ho Hrombula, aby si na sebe převlekl jeho oblečení. Jednoho dne přišel do království a král s královnou se ho zeptali, kde je jejich syn Slávek. A on řekl, že neví a oni odpověděli nelži. No dobře, když chcete svého syna zpátky, musíte mi dát svou dceru. Jen přes mou mrtvolu, řekl král. Však se nebojte, vy za mnou jednou přijdete. A opravdu se tak stalo. Jednoho rána dorazily princezny k Hrombulovi a musely splnit tři úkoly a splnily je. Hrombula začal nadávat, že to nemohly stihnout. A podívaly se mu pod klobouk a zjistily, že je to jejich ztracený bratr. A všichni byli moc šťastní. A všichni žili moc šťastně až do smrti. A jestli neumřeli, tak tam žijí dodnes
.

Tina Š.
Mně se divadlo líbilo. Veselé a zábavné. Sranda byla. Divadlo bylo dobré, jako vždy. Příště si zahrajte, co chcete, stejně to bude dobré. Nejlepší byly ty princezny.

Saskie S.
Nejvíce se mi líbilo, jak tam byl ten čaroděj. Dozvěděli jsme se toho hodně. Např. strom baobab, ptakopysk podivný a červený kámen rubín.

Patrik Š.
Představení O zlém černokněžníkovi se mi líbilo. Byli tam šikovní herci, kteří uměli moc dobře zahrát své role. Moc se mi líbily přechytralé princezny, které vše věděly. Bylo to super.