Ohlasy

11.07.2012 14:35

Protože se nám podařilo letos zahrát hru až poslední školní týden, kdy už probíhalo různé stěhování apod., nepodařilo se nám získat mnoho ohlasů od diváků. Spolužáci Káji, Viky a Filipa se ovšem nikam nestěhovali a chvilku času si na nás našli. Takže tady jsou jejich postřehy:
 

Beáta
Vaše vystoupení se mi moc líbilo! Některé scénky byly opravdu vtipné. Nejvtipněji zatancovala taková ta holka pod jménem Anička. Moc se vám to povedlo a zasloužíte si pochvalu.

Jakub
Divadlo od paní učitelky Novotné se mi moc líbilo, byla to srandovní pohádka. Podle mě byli moc legrační loupežníci. Třeba jak oloupili pekařku a dali jí peníze.Byli mezi loupežníky i dva hloupí a ti dva neuměli loupit. A oloupili i rytíře a musím Vám říct, že ten rytíř je srab. A jak utíkal za králem, tak to byla sranda.

Daniel
Na dnešním divadle se mi líbilo, jak dělali samé srandičky. Nejvíce se mi líbilo, jak přepadali lidi.

Lucie
Na pohádce se mi líbili ti loupežníci, jak tančili. I Viky se mi líbila, když vyprávěla. Nejlepší byly ty princezny, které hrály ty šachy. I jak loupežníci ukradli ty šperky. Prostě se mi líbila celá pohádka.

Agáta
Bylo to velice pěkné vystoupení a velice vtipné. Nejvíce se mi líbilo, když loupežníci tančili, nebo jak stráže šli do lesa. Moc se mi to líbilo a paní učitelka vymýšlí moc krásné pohádky. Moc děkuji za krásnou pohádku.

Vašek
Oceňuji srandu. Líbilo se mi to.

Natálie
Dnešní představení se mi moc líbilo. Paní učitelka si pro nás i s dětmi připravila pěknou pohádku o loupežnících a čarodějnicích. Loupežníci pořád loupili a přepadali chudé lidi. Čarodějnice rády začarovávaly loupežníky.

Patrik
Divadlo bylo dobré. Mi se líbila scénka se stráží. A ještě se mi líbilo, jak loupežníci ukradnou a hned to rozdají.

David
Nejvíc se mi líbilo, jak loupežníci tančili. Moc se vám to povedlo. Vymýšlejte pořád dál.

Marek
Velmi oceňuji čarodějnice, že tak dobře začarovaly loupežníky. Ale nejvíce se mi líbilo, jak šla jedna loupežnice sama proti rytíři.

Saskie
Co se mi líbilo? Mně se líbilo všechno. Ale nejvíce, jak loupežníci tancovali.

Ondřej
Na divadle se mi líbilo, jak byli herci oblečení.

Patrika
Nejvíc se mi líbilo, jak tam loupežníci tančili. Vystoupení bylo super.

David
Móóóc se mi to líbilo. Kostýmy se mi také líbily. Prostě to bylo super!

Karolína
Pohádka se mi moc líbila. Byla moc vtipná. Vtipné bylo, jak loupežníci začali tančit. Byla to moc krásná pohádka.

Jan
Měli jste to moc vtipné a skvěle zahrané. Moc se mi líbily ježibaby a loupežníci. je to skvělý nápad.